Ο συγκεκριμένος "τόπος" συζήτησης δημιουργήθηκε, για να μοιραστούμε εγώ κι οι μαθητές μου διδακτικό υλικό, εργασίες και εποπτικό υλικό σχετικό με τις λογοτεχνικές περιηγήσεις μας.
Ως προς τη διδακτική αξιοποίησή του, είναι ένας ελκυστικός και μοντέρνος τρόπος επικοινωνίας μαθητή-καθηγητή: ο καθηγητής οργανώνει το μάθημά του, αναθέτει εργασίες και κατευθύνει με ανατροφοδοτικά σχόλια τους μαθητές του, ενώ κάθε μαθητής ενημερώνεται για το αντικείμενο και τη διαδικασία της εργασίας του, την οποία δημοσιεύει στο ιστολόγιο. Έτσι, έχει την ευκαιρία να δεχτεί σχόλια και να βελτιωθεί μέσα από την αξιολόγηση του καθηγητή και των συμμαθητών του.
Ως προς την αξιοποίηση του ιστολογίου ως πηγής πληροφόρησης, η προβολή του υλικού με την πλέον πρόσφατη χρονολογική σειρά βοηθά τους επισκέπτες του ιστολογίου να ενημερωθούν για τα νεότερα αναρτημένα άρθρα, σχόλια ή ό,τι θεωρεί ο συντάκτης του ενδιαφέρον. Έτσι, το ιστολόγιο δίνει εύκολη πρόσβαση στα πιο τελευταία νέα, είτε αφορούν σε εργασίες των μαθητών είτε σε γενικού ενδιαφέροντος πληροφορίες.
Τώρα,αν μαζί με τις δραστηριότητες περί λογοτεχνίας βρείτε -από σπόντα- κάποιο άρθρο ή βίντεο ή αρχείο ήχου ή φωτό, που πιστεύει ο συντάκτης/οι συντάκτες αυτού του ιστολογίου πως αξίζει τον κόπο να φιλοξενείται σε αυτό το "χώρο", μην απορήσετε ούτε να βιαστείτε να μουτρώσετε... το μότο μας είναι "με κέφι και τρέλα", άρα όλα δικαιολογούνται ! ! !
Τώρα,αν μαζί με τις δραστηριότητες περί λογοτεχνίας βρείτε -από σπόντα- κάποιο άρθρο ή βίντεο ή αρχείο ήχου ή φωτό, που πιστεύει ο συντάκτης/οι συντάκτες αυτού του ιστολογίου πως αξίζει τον κόπο να φιλοξενείται σε αυτό το "χώρο", μην απορήσετε ούτε να βιαστείτε να μουτρώσετε... το μότο μας είναι "με κέφι και τρέλα", άρα όλα δικαιολογούνται ! ! !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου